Monday, January 28, 2013

Berpakaian dgn Brsederhana

Hi assalamualaikum dan hi jumpa lagiii.

Aku akui, aku seorang y sgt simple. Simple dari segala aspek. Simple bila brpakaian. Aku suka benda y kosong tp cantik. Mohon faham ye... ( mesti ikut mak aku nih.. nak ke mana lg kalau tk ke kuah ekekeke ) Aku tk kan berpakaian melebihi kemampuan y aku ada. Alhamdullilah setakat nih tkda sesiapa y pertikaikan diri aku. Bukan jugak aku maksud kan aku seorang y selekeh/selebet/sesetaksenonoh dan sebagainya. Tp aku dah cukup puas dgn apa y aku miliki sekarang. Aku rasa seumur hidup aku aku tk pernah susah utk pilih baju, dan yeeee aku bebas pakai apa y aku nak asalkan menutup aurat  =)

Brkaitan soal aurat, ye aku mengaku aku masih belum sempurna menutup semua nya. Apa y cuba aku bangkitkan ialah aku dah cuba jd insan y semakin hari semakin berubah. Itu yang aku maksud kan. Betul kata org, the people will change. Cuma kita tk tahu bila masa nya. Kdg kdg trdetik dekat hati bila nak berbaju labuh, brtudung menutup dada dan sebagainya. Harap harap trbukak juga hati nih satu hari nanti. In Sha Allah =)

No comments:

Post a Comment