Friday, October 26, 2012

Eid Day.

Hi assalamualaikum.


Harinih tk sempat sembahyang raya. Bangun lambat oleh kerana pukul 4.30 pg pakcik makcik aku maseh menyembang bukak table. Adik adik sepupu aku maseh lg memekak mekak tgk tv konon nya. Padahal semua sebuk sembang. Okay, nampak tk alasan aku? Hahahahaha.

Mcm biasa, mcm semua org muslim jugak raya haji mesti nak makan daging. Kesian lembu semua. Aku bukan lah minat sgt makan daging tp kalau dah di bg ye aku telan, hahaha. Well, tahun nih raya haji semua balek. Paklong, Pakngah, family aku of course di sini, dan Ateh. Seronok sgt, happy sgt.

Pg td aku busy gila hoo. Almaklum lah tuan rumah. Biasa nya Ibu aku y handle semua benda. Dari pakai, minum makan semua akan Ibu y beres kan. Bila Ibu tk dapat beraya dekat sini Ateh aku y ambil alih. Okay berbeza amat. Hm tk siapa boleh ambil alih tugas Ibu. Ibu org prtama y akan busy dgn segala benda. Ibu, rindu nya.

Then ptg td kaum lelaki semua g mandi sungai. Sekarang pun cuaca panas gila. Kemudian kaum wanita brshopping di Tampin. Okay seronok gila, hahaha. Aku rasa tahun nih raya haji semua dapat brkumpul mcmnih. Bila raya puasa nanti ada y balek rumah mertua, beraya di rumah sendiri. Dan tahun nih raya haji dapat raya brsama tp aku adik beradik beraya tanpa Ibu dan Babah sbb mereka tiada dekat sini. Hopefully they are in good health condition. Amin.

Aku jamah kan korg semua dgn makanan yeee. Jamah jamah :')

 
Nasi impit favourite aku.
Brsama kuah kacang dan sambal udang Makngah y mabelessss!

 
Jagung pun ada okay.
Beli dekat kolej mahal satu cup 1.60 sen =.='

 
Daging salai. Favourite Babah (':

 
Apakah? Jgn trkejut. Nih nama nya paru dan hati.

 
Haaa soup y tgh menggelegak aku amek, hahaha.
 
 
Daging soup. Real aku bg, hahaha.

 
Belajar buad kek lah nih kan.
 
 
Aku memang kuad makan. Sbb tuh aku comel, hahaha.
So Selamat Hari Raya Aidiladha.
AidilADHA?!
Okay i miss you Mohammad Amirul ADHA. * K tetiba. Hahaha.


No comments:

Post a Comment