Wednesday, October 24, 2012

MARA perkasa.

Assalamualaikum. Aku dah nyanyi lagu MARA. Okay susah nak brhenti. Harinih nak cerita sikit bout my study. Dekat sebelah rumah aku je pun kolej aku. Nampak tk aku tipu, K.

Hahaha, act kolej aku dekat je dgn rumah aku. Area Rembau jugak. Dari rumah ada lah kot dalam 15 minit mcmtuh. Haaa dekat kan? Boleh berulang je dari rumah tp sbb kan sekarang course y aku amek dekat kolej amat menyesak kan so hostel lah aku duduk. Kalau duduk rumah for sure tahun depan aku repeat sem hahaha. Anyway sekarang aku belajar dekat KKTM. Apa tuh? Memang kolej aku tk famous. Hahaha. Kebiasaan nya kolej aku nih org tk sebut KKTM sbb mcm KTM ( kereta api tanah melayu ) je apa classssss, hahaha. Kolej aku lebih prefer di panggel MADS. Mara Art's and Design School. Kan classs sikit bunyi nya, hahahahaha.

Utk adik adik lepasan SPM sila semak dulu mcm mana cara pembelajaran dekat sini sebelum masuk hahaha. Okay ayat aku memang cari nahas. Tkda lah kolej aku memang trbaek. Lecturer semua baek baek mmuah mmuah -.- Mntk mntk ada lecturer aku y baca update aku nih, nanti boleh kurang kan sikit assgment yeeee. Hoho. Masa aku habes SPM dulu aku pun fikir, kolej Art's nih mesti fun enjoy gila tp silap besar. Silap besar tahu tk.

Sekarang tggl lg sebulan lebih nak habes kan satu sem. Hmm aku dah tk sabar nak cuti sem. Masa tuh lah aku boleh habes kan masa aku utk tidur y secukup nya. Makan y seenak nya. Dekat hostel aku rasa perkara biasa tk tidur dua atau tiga hari. Hampir tiap malam aku telan maggi kari/asam laksa/ayam. Okay siap aku mention lg maggi apa y aku makan hahaha. Ini bukan sbb kedekut atau apa tp utk brjimat aku rasa. Brjimat utk duit assgment. So assgment please be nice to me.

Lg pula course y aku amek sekarang berat sgt utk aku. Sampai kan satu tahap aku trfikir. Kalau lah next sem nanti aku failed boleh tk aku nak quit. Lemah badan aku kalau betul apa y aku fikir nih. Kdg kdg aku tgk mcm mana lah senior senior y satu course dgn aku boleh capai pointer tggi tggi sdg kan belajar mcmnih. Dgn tidur tk cukup, kerja byk semua. Nak tknak hadap jelah kan. Aku harap sgt sgt aku dapat habes kan 5 sem dekat sini. Aku harap jugak hati dgn jiwa aku dapat brtahan dekat sini. Ayat brserah je. Hahaha.

Dgn sokongan padu dari family aku yakin aku boleh. Dan, sokongan si dia. Walaupun jauh dimata, tp dekat dihati :P

 
 
Dari atas : Athilia, me, Ain, Aimi, Nabila, Zakiah, Syidah.
Dari bawah : Qila, Syuhada, Ina, Mila.
Kira kira tk cukup lg 3 org lah pulak.
So sorry to Kak Fiq, Kak Jiha and Ella :P
Nih classmate aku. Ada 21 org act, 14 girls.
 


I will be a Interior Designer, Aminn :')



No comments:

Post a Comment