Wednesday, October 24, 2012

Selamat Datang untuk AKU.

Hi assalamualaikum. Lama sgt aku tggl kan dunia brblogging nih. 3 mggu lepas ada jugak teringat utk bukak lepas KakAin tegur sbb aku dah lama tk update blog. Hahaha. Ada jugak org peduli blog aku nih wujud, hahaha. Rindu of course lah kan. InsyaAllah mungkin sekarang aku akan cuba active kan balek blog nih. Hm mungkin -.- Bila dah start sambung belajar busy nya Allah je tahu. Lg pula aku belajar dekat ceruk kg. Hahaha. Nak dapat internet sgt lah susah kan. Bila balek rumah je aku dpt guna internet sbb aku pun tkda broadband, hahaha. So nak guna internet kena g library kolej ataupun pnjm org punya broadband. Sekarang aku tgh final project. Assgment nya brtimbun lg brtindih.

Dah sebulan parents aku tkda dekat Malaysia. Okay jgn salah faham. Dorg bukan g brcuti oversea ataupun brbulan madu tp dorg g menunai kan ibadah haji. Korg mesti tk tahu kan? Yelah sbb aku pun tk bgtahu. 4 mggu lepas Myraa Farhana call aku. Dia kata dia dekat Seremban jalan jalan release tension. Dia trkejut parents aku g haji. Sorry lah kawan lupa nak bgtahu. Okay tiap hari aku akan kira berapa hari lg dorg nak balek. Hmm rindu nya ya Allah )': Bila weekend aku rasa aku nak balek rumah sbb bila aku duduk hostel aku memang terasa sgt parents aku tkda dgn aku. Bila aku balek rumah aku akan dpt kekuatan sikit. Sikit jelah. Hahaha. Bila tgk adik adik aku, terubat rindu aku.

Okay aku teringin sgt nak share dekat korg mcm mana study aku sekarang, tp bukan waktu nih kay. Mungkin nanti next story aku cerita.

Latest dari aku.
Gemuk tp comel mcm dulu :P

No comments:

Post a Comment