Tuesday, January 22, 2013

Lunch dgn harga y tak berpatutan!

Assalamualaikum, hi guys!

Aku sememangnya marah y teramat sgt. Ada ke patut dgn cuma ambil nasi secoet, ayam peha mcm tk cukup makan dgn air limau ais y betul betul mcm kedekut gula aku trkena sampai RM 4.70? Memang tk patut! Act harga mcmtuh memang tk patut. Lain lah aku makan ayam, ada sayur atau tambahan lauk y lain aku boleh except nak cas aku dgn harga mcmtuh. Brpatutan jugak lah. Aku ingat kan dekat tempat study harga makanan murah murah sbb student kan, tp sebaliknya. Sadih sgt.

Kalau aku makan dekat luar pun aku rasa mungkin tk sampai dgn harga y aku trkena td. Act aku bukan kedekut nak keluar kan duet tp bab bab mustahil mcmnih memang patut kita selidik. Mana boleh suka suka hati nak letak harga dgn harga y tk brpatutan. Hm tk ke menganiaya nama nya tuh? Adoi lah makcek -_-

Huh sungguh aku marah... Kalau aku nih org y jenis hati kering dah lama aku sound makcek tuh. Aku nih tk sampai hati org nya hahahaha. Betapa berat nya td aku mengeluarkan sekeping duet RM5 rggt. Hahaha. Well nak tknak aku trpaksa menghadap lg makcek tuh sbb cuma situ je tempat utk makan. Ah tlg lah kasihani aku.
 

1 comment: