Sunday, January 20, 2013

Tekanan

Hi assalamualaikum..
 
Tekanan kerja dah overload. Kepala aku pun dah hari hari fikirkan asggnment y byk. Ohmaiii tlg lah. Masa nih lah fikir nak balik rumah, nak cuti lama lama. Masa nih jugak aku dah fikirkan cuti sem aku, hahaha. Okay y tuh overrrr. Hm belajar mana y tk 'setereh'  Biasalah tuh. Kdg kdg assgment brtimbun dan brtindih. Dah 3 mggu esuk nak present baru harinih trhegeh hegeh nak siapkan. Mcm sekarang nih lah hahaha. Bg aku benda tuh normal. Semua student mcmtuh perangai. Lg lg best student mcm aku nih hihihi. Okay aku tipu je. Pointer pun tk okay nak jd best student. Aku bukan best student y pelajar cemerlang tuh tp best student kerja kerja y lembab dan lambat. Kira best lah jugak tuh, lalalala...
 
Okay tlg jgn buang masa yeeee, siapkan assgment. 

No comments:

Post a Comment